Hazajöttünk a 22. Felnőtt és Ifjúsági Európa Bajnokságról!

(Létrehozva: 2010.04.24.)

22. Felnőtt és Ifjúsági Európa Bajnokság

- Várna, Bulgária -

2010. április 20–24.

eb2A magyar delegáció 15 fővel, 2 autóval indult el 18-án, vasárnap délután Bulgáriába. Körülbelül 20 óra utazás után meg is érkeztünk a napsütéses, tengerparti helyszínre. Rövid pihenő után edzéssel kezdtük az első EB-s napunkat. Csak mi voltunk a melegítő teremben, meg a 8 gumiasztal. Versenyzőinknek nagyon tetszett a melegítő terem, de a csarnokot ekkor még nem láthattuk. A hotel kényelmes, az ellátás bőséges volt. Minden készen állt egy sikeres versenyhez. Másnap 2x is edzhettünk, és délutánra megtudtuk, hogy az Izlandi vulkántevékenység miatti repülőgép-forgalomkorlátozás érinteni fogja az EB programját. A szerdai versenynapot eltörölték, ugyanis a 28 benevezett országból, ekkor még csak 12 delegáció érkezett meg. 3-4 országnak teljesen le kellett mondania a szereplést, míg másik tizenegynéhány delegáció buszra, vonatra és autóba szállt. A szerdai napon ismét edzettünk, de a versenycsarnokba még

eb1

mindig nem léphettünk be, hogy nehogy jogtalan előnyöket szerezzünk a még úton lévő csapatokhoz képest. Kicsit lementünk a tengerre, megnéztük a hullámokat, de a hullámtörő betonelemek kötöttek le legjobban minket. Jókat ugráltunk rajtuk, hatalmas játszó tér volt az egész part! Csütörtökön elkezdődött a verseny. Gyönyörű megnyitót láttunk, érdekes bemutatókkal és hírességekkel megfűszerezve. A magyar zászlót Szabó Andi és Juhász Zsolt vihette be. Mi az ifi egyéni és csapat kategóriákban voltunk érdekeltek ezen a napon. A verseny szépen, higgadtan, gördülékenyen folyt. Volt némi izgulás, de szépen, határozattan ugrottak fiaink és lányaink. A magyar csapat tagjainak eredményi nagyon közel voltak egymáshoz.

A lányok eredményei:

38. Demeter Enikő (53.00)

45. Szabó Andrea (51.00)

47. Sram Vivien (50.30)

49. Xiong Hai Lun (49.80)

Csapatban: 13. hely (154.30)

A fiúk eredményei:

42. Istvánfi Bence (51.90)

48. Tóth Fábián (49.30)

49. Takács Ádám (49.30)

50. Törő Máté (49.20)

Csapatban: 10. hely (150.50)

eb5

eb4Pénteken még hátra voltak az ifi szinkronosok és Zsolti, aki felnőtt egyéni versenyen szerepelt. Egész jól belejöttünk. Kevesebb izgulás, de több fáradtság érződött, mind a srácokból, mind edzőikből. A pénteki eredmények is nagyon szépek lettek, sőt, talán még jobbak, mint előző nap. Ahhoz képest, hogy a szinkron versenyre mi egy asztalon, az UTÉsok pedig 2 különbözőn készültek, itt még közelebb jutottunk a középmezőnyhöz.

Szinkron eredmények:

18. Demeter – Sram

16. Istvánfi – Törő (66.20)

Felnőtt eredmény:

29. Juhász Zsolt

A szombati döntőket már egész nyugodtan néztük végig a kedvenc versenyzőinknek és párosainknak szurkolva. Összességében egy nagyon színvonalas, jól szervezett, és emlékezetes versenyt élhettünk át. Köszönettel tartozunk érte Jutka néninek és Józsi bácsinak az állhatatos munkájukért, és gratulálok minden részt vevő versenyzőnek és edzőnek a Pattanj Team – SZHSE nevében!